اس ام اس عاشقانه

 

بی تفاوت باش ...!به جهنم مگه دریا مرد ازبی بارانی؟

.

.

.

دلم کار دست است ، خودم بافتمش ! تارش را از سکوت ، پودش را از تنهایی ، همین است که "خریدار" ندارد

.

.

.

هرچه دلم را خالی می کنم باز پر می شود از تو ، چه برکتی دارد دوست داشتنت

.

.

.

جای خالیت را.نفس عمیق میکشم...!عطرت ازتو باوفاتر است...

.

.

.

بعضی وقتها آدما یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوستشون داشته باشی ، ولی عجیب دلت واسه زمانی که دوستشون داشتی تنگ میشه !

.

.

.

گاهی به بعضـــــیا باید گفت : ” عزیزم اگه برام بـــزرگ شده بودی ، فقط به خاطر خطـــای دیــدم بود ”

.

.

.

پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم / غربت دل را به خدا می دانیم / گرچه دوریم ز هم با همه ی خاطره ها / به امید خبری تازه ز هم می مانیم .

.

.

.

از دلم پرسیدم : محبت را کیست لایق / پاسخ آمد او که یادت میکند در هر دقایق

.

.

.

گنجشک را تکه نانی زنده نگه میداشت ما را تکه دلی ، اما دریغ کردند رهگذران .

.

.

.

دوست داشتنت گناه باشد یا اشتباه ، گناه می کنم تو را حتی به اشتباه .

.

.

.

چهار فصل کامل نیست ، هوای تو هوای دیگریست !

.

.

.

چه سخته دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که هیچ بادی نمی وزد.

.

.

.

مردی و نامردی جنسیت سرش نمیشود ، معرفت که نداشته باشی ، نامردی !

.

.

.

دلت را به هر کسی نسپار ، این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند .

.

.

.

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد ، همیشه هستی ، همین حوالی .

.

.

.

دلتنگی همون مکثیه که رو اسمش میکنی وقتی شماره های گوشیت رو میای پایین !

....

...

.

نظر یادتون نره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط reza